Ex-Novio inolvidable...0240
Bon dia Adolescents!
Mireu,fa un mes o així,sortia amb un nen,que avans era el meu millor amic,ja haviem intentat sortir dos cops avans d'aquest tercer,i jo em pensava que tenia oblidat al meu "primer amor" del tot,però em vaig adonar al sortir amb ell que no era així,i aquest tercer ja tenia oblidat a l'altre.
Poc temps desprès em va començar a agradar molt aquell nen i em vaig quedar pillada,vam començar a sortir i vam durar un mes o una mica més,vaig decidir tallar per certs motius,bromes pesades,i coses així,i bueno,no puc oblidarlo,m'enganxo,penso que aquest nen es necesari a la meva vida,no paro de pensar en ell,no estic bé sense ell,i em gela que abraçi a altres noies i que a mi ja no m'abraçi com avans,és més,que ni em toqui,i trobo molt a faltar tot entre ell i jo,i no se que més fer per recuperarlo,necesito saver les següents coses:
-Com puc fer que tots els mals rollos que hi han entre nosaltres desapareguin i torni a ser tot com avans?
-Val la pena?
-Es veritat això de que si m'estima tornarà?
-I necessito saver la vostra opinió sobre el que he escrit.
Moltíssims petons Adolescents! <3
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem que tinguis aquest sentiment cap a ell, però has de valorar si realment et convé tenir una persona així al costat. Tu mateixa dius que et gastava bromes pesades, i altres coses que no ens has acabat d'explicar. Recorda bé quins motius et van portar a trencar la relació, perquè és molt probable que això no hagi canviat gens.
Per altra banda, si realment vols oblidar una persona, és important que posis 3 distàncies:
- Distància física - intenta separar-te d'ell tan com puguis.
- Distància virtual - deixa de seguir-lo a les xarxes socials
- Distància mental - deixa de posar el focus sobre seu i comença a centrar-te en el teu dia a dia, en fer coses que t'agraden i en estar amb els teus amics.
Sabem que no és fàcil, però amb el temps aconseguiràs la distància emocional que et permetrà recordar-lo sense que et faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat