Molt tímida
Sóc molt timida. Quan em presenten nous amics, noves persones ni parlo, i em poso vermella. I fins i tot amb les meves amigues quan ens fem fotos tinc vergonya. Que puc fer per treure aquesta vergonya?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
La timidesa és una característica de personalitat, això vol dir que tots en tenim (en diferents graus). A algunes persones se'ls nota més que tenen vergonya i altres ho saben dissimular millor. Pensa en quines coses diferents faries si no tinguessis vergonya. I durant una hora al dia fes que sigui "l'hora sense vergonya" a veure què passa. Hem de fer experiments en el nostre dia a dia per veure quines coses podem canviar. Sabem que és un exercici difícil, però comprova com et sents una vegada l'hagis posat en pràctica!
Molts ànims!!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat