PES (-BLACKUNICORN)
Medeixo casi 1'70 i pesare com uns 55-57 kg
el cas es k me veig gorda i thotom diu k estic prima, peró al no tenir gaire pit ni re me veig prima peró amb panxa (tampoc algo exagerat pero no em permet tenir un cuerpaso com jo voldria). LLavors he pensat en tenir una mica alló de "cintura de avispa" no una cosa molt exagerada peró algo per tenir cintura plana i forma de rellotge de sorra.
EM PODRIEU DIR EXERCICIS?? MOOOOOOOOOLTES GRACIES :******
Laura Medrano

Bon dia!!
No és raro que les noies tingueu complexes amb el vostre cos, sovint influenciat per l'actual prototip de dona que veiem a la tele, a les revistes, als anuncis,... ara bé, és molt injust per a tu mateixa que et diguis coses com que et veus grassa, quan realment NO HO ESTÀS GENS!!
Tens un pes que està totalment dins la normalitat, i si tothom et diu que estàs prima és perquè és cert, no et sobra cap quilo i obsessionar-te amb voler canviar la teva cintura no és sa. Saps per què? Perquè la forma del teu cos no la podràs canviar, ja que va lligada a la teva constitució física i genètica.
Tenir una "cintura d'avispa" no és algo que es pugui escollir. Ens agradi o no, el nostre cos no es pot modelar com una figura de fang... Si has vist pel·lícules i sèries de TV de l'època veuràs que totes les dones anaven amb uns vestits que els hi marcaven molt les cintures en forma de rellotge de sorra. Podem pensar que un cos així és maco, però la realitat és que aquell tipus de vestit tant ajustats els hi provocaven malalties greus: tenien problemes digestius i respiratoris.
Et recomanem que no et capfiquis amb intentar tenir la cintura més prima, ja que això només és possible aconseguir-ho si t'operes... Accepta el cos que tens, que segur que és preciós i estima'l ja que t'acompanyarà tota la vida i de cos només en tenim un!!
Si vols tonificar la panxa, que és diferent d'aconseguir una "cintura d'avispa" (impossible), pots fer exercicis d'abdominals.
Espero haver-te ajudat i fet reflexionar sobre el tema ;)
Una abraçada,
Laura Medrano