REGLA?????!!!!!!! EMBARAS?????!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola, soc una nena de 13 anys (el mes que ve en faig 14) i tinc un PROBLEMA MOOOOLT GRAAAAN!!!
El primer cop que em va baixar la regla feia cinque de primària. Ara ja fa 2 setmanes que no em baixa i estic ssssuuuuppppeeeerrrrddddeeeesssseeeessssppppeeeerrrraaaaddddaaaa!!!! Pero el pitjor es que fa un mes vaig tenir relacions sexulas amb un nen mes gran que jo i no recordo si ens vam posar protecció.
I aqui es quan entro en una tormenta de problemes:
1. Mons pares es pensen que soc verge.
2. no vull ser mare als 14 anys.
3. Quan li vaig explicar aixo a la meva millor amiga em va dir que era una guarra i que no em volia veuremai mes.
4. Tinc nòvio i el futur "pare" del que potser tinc a dins es el seu millor amic...
Necessito ajuda immediata i no se que fer! La farmaceutica del poble es una amiga de la meva mare i si em vaig a comprar un test dembaras ma mare senterara!!!!
QUE FAIG???ESTIC EMBARASSADA??? O NOMES ES QUE PORTO UN ENORME RETRAS??? RESPOSTES SI US PLAU!!!
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Ostres docns haurieu de fer molta memòria de si veu usar protecció. Ja saps que és importantissim!
Ara ja deuen haver passat més dies i ptoser ja t'ha baixat...o no si no truca a
ia veure sie t poden doanr un recurs gratuit per fer-te la prova. Sinó hauras d'anar al metge o busca si existeix algun lloc d'atenció per joves en temes de sexualitat a la teva zona. A vegades al Servei de Joves o al Punt Jove et poden assessorar.
És un gran problema ser menor i que passin aquestes coses. No et pots oblidar la protecció, i no només epr embarassos, també per malalties!!
Sort!