Estres =(
Em sento molt estressada i no ser que fer m'he estat prenent pastilles de valeriana naturals pero no em fan gaire cosa sento que estic més tranquila al anar al dormir però quan torno al treball em torna l'estrés i ansietat. Però no puc deixar de treballar i no se perquè estic tan estressada :S Perquè estic estressada i no puc saber ni el perquè. Té sentit?
Gràcies.
InterPersonal

Hola chikorita92!
Davant de l'estrès...t'anirà molt bé fer exercici per a calmar l'ansietat i la sobrecarrega...també després practica mindfulness. Busca videos a youtube de mindfulness o emditació guiada, o tutorials de yoga..
REspira a fons 20 vegades 3 cops al dia, agafant aire comtpant fins a 3 i deixant amb 6.
I fixa't en els teus recursos! vull dir els teves eines per anar avançant a poc a poc. A quest moment passarà es solcionarà!!! Confia compromete't cada dia en fer una miqueta del que t'ocupa i intenta no entrar amb pensaments negatius que et poden generar més estrès: no puc, no s acabarà mai...Deixa'ls passar no te'ls creguis, només són pensaments!! No son la realitat! Tu pots!!
Eli Aulet