pff..
Vale, he llegit moltes consultes sobre pits pro crec que ningu n'ha parlat sobre aquest tema.. i estic molt preocupada. Tinc 14 anys m'edeixo uns 1'60 i peso 48 kilos, estic contenta pel pes pero cada cop m'estic engreixant més perquè vaig deixar de fer esport.. a mes a mes menjo moltes porqueries xuxes, patates, fins i tot em sorprenc hauria d'estar mes gorda, pero el tema que mes em preocupa es el tema dels pits, els tinc bastan petits i aquest any amb l'insti fem piscina i la veritat esque no se que fer.. fins i tot alguns tios man dit plana o pits petits, i vulguis o no m'afecta... Tampoc m'ha vingut la regla i bueno estic preocupada...
- Que puc fer per perdre pes?
- Que faig amb natació es obligatori... existeix algun banyador amb relleno?
- I la regla? Hauria d'anar a un metge?
- Quan tingui la regla em creixeran els pits?
Mercii!!
InterPersonal

Hola REMUSI! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Primer, per fer-ho de forma saludable et recomano que primer coneguis les teves mesures i el teu índex de massa corporal, això el teu metge t'ho dirà. Alhora et recomano que escriguis al consultori d'alimentació, allà et repondran sobre aquesta pregunta amb indicacions saludables. Pel que fa a la natació, doncs jo no coneixo cap banyador com el que em dius, deu ser força incòmode i complicat fer un banyador que quedi bé amb relleno. Però ho pots preguntar a botigues especialitzades. El tema de la regla, anar el metge és una bona idea per assessorar-te, pot ser que quan el teu cos s'acabi de desenvolupar, un cop tinguis la regla, tinguis, també, més canvis , com pot ser els pits, però això t'ho respondria millor un metge. De totes maneres, jo et diría que no t'has d'espentar per aquests canvis, tothom té el seu ritme de creixement. Treu partit de les coses que si que t'agraden de tu mateixa, tan a nivell d'imatge però també de dins teu. Aquelles coses que si que realment t'ajuden a estar satisfeta amb tu mateixa, a tractar-te bé a tu mateixa i alhora doncs, que també ajuden a mantenir relacions de confiança i divertides. Hem d'aprendre a treure aquesta part tan potent de nosaltres mateixos! Dóna't un temps en tots aquests canvis abans de treure resultats i de mentres, doncs, entrena't en treure allò que tens tan atractiu a dins! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat