Em fa por acabar sense ningu al meu costat
hola! Bueno, sóc la tipica noia la qual no surt amb ningú perque m'agovia la situació d'estar amb algú. Sóc de aquestes que sempre que s'enamoren, s'enamoren molt fort, i quan aquest amor es correspost sempre dic q no vull res, basicament perq no vull arruinar la amistat. Sóc de les que queden molt amics, surten de festa, i que nomes busquen doncs en plan un "lio" però res en serio saps? No soporto la idea de no ser independent perque surto amb algú... I em fa por que de més gran em passi el mateix, i que quan vulgui tenir una parella no en pugui tenir per no estar acostumada o alguna cosa semblant. Creus que estic en lu correcte? O hauria de cambiar aquesta manera de fer les coses?!
InterPersonal

Hola Aries!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Entenc el que em dius. Està bé que surtis i et diverteixis i estiguis oberta a l'amistat. Amb tema nois amor veuràs que poc a poc t'aniras sentint més segura si no deixes que aquestes idees sobre la pèruda de l'amistat i la llibertat et poden afectar...
Només són idees no és la realitat...Confia en tu en a poc a poc fer passos i saber que ets tu la que domines i prens decisions no l'enamorament. Comunica com estàs i què necessites per estar còmode en una relació quan la tinguis.
No pateixis en quan siguis gran confia en que t'aniran passant coses on aprendre i al vida t'ajudarà a aprendre't a vincular-te de manera positiva. Llegeix llibres d'en walter Riso qeu parla molt d'això.
Aixi serà més fàcil!
Endavant