PROBLEMES FAMILIARS!!!!
HOLA! esq ja no se que fer! intento portar-me bé però tinc tanta pressió que la meva mare i jo sempre ens acabem cridant! els meus pares estan separats i pel meu pare es molt fàcil dir tigues paciencia quan no viu amb mi. El problema més greu es que la meva mare li cau fatal la meva millor amiga i la culpa del meu mal comportament!
ajuda! ja no se que fer per suportar tantes bronques!!
Elena Crespi

HOla!
Doncs, primer de tot et recomano que busquis quelcom que t'ajudi a tranquil·litzar-te quan parlis amb ta mare. Si veus que t'enfiles, para't un moment i digues-li que necessites relaxar-te i després continueu parlant.
En segon lloc... si parles del teu mal comportament, potser podries mirar de fer quelcom per millorar-lo.
I si a la teva mare no li cau bé la teva amiga... primer de tot cal saber per què no li cau bé... potser no la coneix lo suficient. Has parlat amb ta mare dels motius pels quals no li cau bé? intenta escoltar-la i valorar allò que et digui sense crits...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres