Dic que no per amor?
Bones!
Sóc una noia de 2n de batx i estic sortint amb un noi des de fa quasi un any i tot ens va genial.
Bé, el meu problema és el següent: els meus pares m'han proposat anar a fer el primer any de carrera a EEUU i pensareu: oh, sí, és una possibilitat genial i tot això. I sí, ho és.
Però és que no sé que fer. Jo vull estar amb el meu nòvio i si me'n vaig doncs potser ens perdrem mútuament.
Els meus pares m'han dit que si els hi dic que no, doncs no hi aniré sense cap problema, són masses quilòmetres per obligar a algú.
Què faig?
Em llenço a la piscina per un somni a Estats Units, deixant de banda un somni que ja he aconseguit, el somni d'estar amb un noi tan genial com ell, que m'estima i que m'adora?
Moltees gràcies adolescents!
InterPersonal

Bona tarda maca,
Primer de tot dir-te que és normal que tinguis aquests dubtes, sempre fa por fer un canvi brusc a la vida quan les coses ens van bé. El que et demanarem que et plantegis és... Si realment esteu tan bé amb la teva parella, un any de distància acabaria amb la vostra relació?
Les relacions a distància no són cosa fàcil, això no vol dir, però, que aquestes relacions siguin impossibles!! Per tal de què funcioni és molt important que els dos estigueu implicats, que parleu molt i que us expliqueu els neguits i dubtes que tingueu. Avui en dia hi ha moltes eines, com l'Skype, que permeten poder tenir converses i veure-us tot i la distància.
Si anar a Estats Units és el teu somni, endavant! No tens per què renunciar a cap de les dues coses.
www.consultajove.cat
Carlota Portabella