Com puc aprimar-me de les cuixes
Hola!! L'altre dia em vaig emprovar uns pantalons curts que estaven de rebaixes a mitat de preu que a l'estiu pero em veia les cuixes molt "gordes" de darrere a sota del cul. Voldria saber si hi ha alguna solució per aprimar-les.
Gracies!!
Laura Medrano

Hola guapa!!
Doncs mira, el primer que vull recomanar-te és que no t'obsessionis amb això, perquè a les botigues cada vegada fan els pantalons més curts, de manera que amb alguns models sembla que se't surti mig cul per sota el camal... oi que si?
Pensa que no a tothom ens queda bé el mateix tipus de roba, i que per culpa de provar-te aquests pantalons ara t'agafin manies amb les teves cuixes és molt molt injust...
Pensa que per treballar les cames únicament pots fer exercicis per tonificar-les (pujar i baixar escales corrent, fer sentadilles, fer bicicleta...), però tot i que facis aquests exercicis no és garantia de que se t'aprimin, perquè cadascú tenim una forma de cos i constitució diferent.
Així doncs la nostra recomanació és que no t'agafin manies amb les cuixes, i que tinguis clar que no a tots ens queda igual de bé la mateixa roba, es tracta de trobar aquelles peces amb les que et sentis còmode, i no deixar que això t'acabi afectant a la teva autoestima i acomplexant d'una part del teu cos, que segurament tens estupenda.
Una abraçada,
Laura Medrano