PSICOLOGIA
Hola, d'aquí poc haig de decidir el meu futur i m'agradaria ser psicòloga, ha sigut la meva passió desde sempre. Volia saber si per ser psicòloga haig de tenir una carrera universitària, perquè tinc clar que si és així hauré de deixar-ho estar perquè els meus pares no me la podrán pagar. I una altra pregunta és que vaig veure a barcelona uns graus superior especialitzats en psicologia fent això em podria estalviar la universitat i poder posar-me a treballar directament com a psicologa o no?, i quin recorregut hauria de fer per fer aquests graus després de la ESO.
Moltíssimess gracies, de tot cor i un petó!!!
InterPersonal

Bon dia,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga del servei de Consulta Jove d'Interpersonal i l'Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella. Gràcies per utilitzar el consultori.
Per ser psicòloga hauries de realitzar el grau en psicologia, per tant, si que hauries de passar per la universitat per poder obtenir el títol.
Si el fet de no poder anar a la universitat és per problemes econòmics, et recomanem que t'informis sobre possibles beques que et poguessin permetre realitzar aquesta carrera, segur que trobes ajuts que et faciliten poder-ho dur a terme.
Si tot i les ajudes que puguis rebre no veus possible anar a la universitat podries mirar si hi ha altres sortides professionals, similars, que et puguin atreure i que no t'impliquin haver de passar per la universitat!
Molta sort!
www.consultajove.cat