High School Musical
Hola!
Jo ara tinc 14 anys, i quan era petita (uns 9 anys) el meu pare em va comprar unes entrades per anar a veure un teatre del high school musical, que m'agradava moltíssim. Ell em va preguntar que amb qui volia anar, i jo vaig decidir anar amb el meu tiet preferit. Fins a qui tot bé. El problema es que ara que m'he fet gran, em penedeixo molt de no haver-hi anat amb el meu pare, perque ell m'ho va comprar amb molta il.lusió i encara que no em va dir res en aquell moment jo vaig notar com es va posar una mica trist de que no anès amb ell. Sé que es una 'chorrada' i que possiblement el meu pare ni s'enrecordi, però jo si i moltes vegades em poso a plorar, perque em pensó que aquell dia vaig decepcionar al meu pare. Ajuda siusplau, no sè que fer i segueixo plorant...
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem que et puguis sentir una mica culpable o que sentis que potser vas ferir al teu pare. Ell te les va regalar amb tot el seu amor i segurament la seva intenció és que disfrutessis del musical. Si et sap greu no haver-hi anat amb ell, per què no proves de parlar-hi? Potser et costa una mica començar, però veuràs que et sentiràs millor.
Sinó, una altra opció és fer-li una proposta tu d'alguna activitat que pugueu fer tots dos. Per exemple una sortida per tots dos, o anar a veure algun altre musical. Segur que estarà encantat amb la proposta! I llavors serà un bon moment per dir-li que també t'hagués agradat anar a veure el musical amb ell ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat