Que coi faaaig? (@(+$$+) per saber q soc yo.
Bondia! Moltes gràcies! Per l'increible treball que feu. Tinc dues consultes,
1. Per enviar-vos una carta, quin es el correu on l'he d'escriure? Pot ser en castellà?
2. Aixo ja mès personal, tinc un greu problema, jo faig basquet desde els 4 anys. Estic al equip del meu institut desde que vaig començar, es a dir desde els 4, perque no he cambiat d'escola. Estic molt agust amb aquest equip, entenen molt bé la meva dinàmica de joc, tinc totes les meves amigues, el que passa es que, aquest any a començar temporada una de les meves millors amigues despres de moltes que han anat marxant altres anys s'han anat, a equips federats fora de l'insitut. Jo m'he quedat, i jo com ja he dit estic molt agust, soc addicta a aquest esport i com tothom doncs m'agradaría progresar, porto desdd els 4 amn les mateixes companyes, mateix entrenador, ja hem parlat de aixo i el meu entrenador quan les altres ho deixàven doncs estaba malament aveure si enteneu li sentaba malament clar i jo doncs tinc el problema de que si deixo el basquet en aquest equip, tindria que anar a un altre federat, un altre problema, tinc molta vergonya, no puc anar a ningun lloc sense conèixer algú, tinc molts problemes amb això, despres rinc pànic a les probes de accès que fan o de nivell , tinc molt panic aixo també despres del problema que anarm'en sería deixar enrere o "traicionar" al meu equip actual, estic feta un lio. Això hem menja el cap. Se que , evudemntent , no hem podeu dir quina decisió pendre pero si podeu agrairía que hem donesiu conceptes que valorar tan perfectes com sempre feu, es una consulta molt "tonta" pero necessito trobar-li solució. Espero que hagueu entés tot.
Per ultima vegada gràcies per tot el que feu, no us doneu compte pero sou una gran família per tots, sou sou graaandess jodee que els meus pares estan farts de dirme "deixa el mobil" i jo esque estic amb adolescents.cat o va comença a fer els deures ya i jo un moment que acabo de llegir aquesta notícia, tinc tots els llibres! Toots! Moltes gràcies per tot de veritat. Sou genials.
InterPersonal

Hola!
Moltes gràcies per les teves paraules. Ens agrada molt rebre-ho! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpresonal.
Pregunta número 1: pots enviar la carta a cartes@adolescents.cat
Pregunta número 2: Entenem perfectament que tinguis els teus dubtes ja que se't barreja les teves ganes de créixes com a esportista amb una part nostàlgica que tots tenim. Segurament el teu entrenador entendrà que vulguis canviar d'equip (i més si ja n'heu parlat altres vegades). També has de pensar per quins motius continues jugant a bàsquet (si pel joc, per la competició, pels companys, per créixer com a persona...) i valoris quin pes li dónes a cada un dels motius.
Evidentment que tota decisió que prenguis et farà una mica de mal o et sabrà greu, però has de pensar en què et farà sentir millor en un futur ;)
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat