VEGETARIANA+ALTA+PES
Hola! mira la meva consulta és una mica rara. Sóc una noia molt alta, medeixo 1'78 i peso 60. Els meus amics no em diuen si estic prima ni gorda perquè clar, les meves amigues són molt mes baixetes i primes i llavors jo dient que peso 60 quedo com la gorda. Sóc guapa, perquè no dir-ho, i tinc bastants tius al darrera però em fa por que també em vegin gorda... sóc vegetariana ja que la meva mare també ho és i porto una dieta totalment saludable ja que ella esta molt informada. M'agradaria saber si el meu pes és correcte o m'hauria d'aprimar. Faig atletisme, m'encanta l'esport.
Carlota López Ballestar

Hola Berta,
Moltes gràcies per fer-nos la teva consulta. Ens agrada veure com dius que ets guapa, és fantàstic que puguis explicar que t’agrades a tu mateixa ja que significa que tens una bona autoestima.
En quant al pes, el primer és que ningú dels teus amics t’hauria de dir si ets prima o si estàs grassa, i els nois tampoc t’haurien de valorar per això. Dit això, si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que estàs en el pes ideal, fins i tot podríem dir que estàs força prima.
L’important és sentir-te bé amb tu mateixa i seguir una dieta equilibrada, ja sigui vegetariana o no i fer esport unes tres vegades a la setmana, a part del que feu a l’institut.
Creiem que tu et valores i tens uns bons hàbits, només cal que estiguis tranquil·la i que no et preocupis tant.
Una abraçada!
Carlota