"Millor amiga"
Bones Adolescents!
Bueno, us faig un resum el que ha passat.
Fa 2 mesos, la meva millor amiga em va dir que era homosexual i que li agradava una persona... al cap d'uns dies em va dir que la noia que li agradava anava a la meva classe. Resulta que els meus amics i jo, pensàvem que aquella nena també era homosexual, perquè tenia tota la pinta de que ho era. Dies més tard, la nostra amiga ens va confirmar que era homosexual, però que li agradava una nena que anava a una altra escola.
La meva millor amiga es va derrumbar. La meva millor amiga li va dir al millor amic de la noia que li agradava, que li digués que ella (la meva millor amiga), era homosexual, ja que ella no s'atrevia a dir-li. El que nosaltres dos no sabíem, era que el seu millor amic li havia explicat també que li agradava a la meva millor amiga, perquè quan li digués a ella, no li fes tant de mal.
Quan ens vam enterar de que havia fet allò, la meva millor amiga es va enfadar molt...
Al cap d'uns dies vaig obrir a la noia, i li vaig preguntar que si sabia qui li agradava a la meva millor amiga. Va dir que si. Vam estar parlant durant moltes hores sobre l'enamorament de la meva millor amiga.
Llavors, l'altre dia la meva millor amiga es va enterar de que vaig estar parlant amb ella sobre aquell tema, a sobre li vaig dir moltes coses del que m'havia dit la meva millor amiga. I ara estem una mica distanciats... però no m'agrada estar així amb ella...
I la meva millor amiga també s'ha enfadat amb mi perquè estic ajudant a l'altra noia a aconseguir a la noia de la qual porta 6 anys enamorada.
Sé que ho vaig fer fatal. Però fatal és poc per descriure el mal que li vaig fer...
Cada nit, quan pensó, m'enrecordo del que li he fet i ploro perquè no em puc aguantar les llàgrimes. Vull recuperar a la meva amiga...
Gràcies per escoltar-me... :")
InterPersonal

Hola 10!
Et recomanem que parlis amb ella, que li expliquis com han anat les coses i li demanis disculpes si creus que el que vas fer no va estar bé. Dóna-li temps perquè pugui tornar a recuperar la confiança en tu, ja que segurament s'ha sentit traïda. Explica-li quina era la teva intenció quan vas parlar amb aquesta noia, i mireu de quina manera podeu tornar a recuperar el que teníeu.
Per últim, no oblidis que dels errors s'aprèn, així que queda't també amb aquest aprenentatge per no caure en errors similars.
Esperem que pugueu restablir la vostra amistat des de la confiança!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat