Estic buida
Hola, adolescents.cat.
Sóc una noia de quinze anys amb un problema que fins ara no m'havia donat compte de que sempre he tingut... Estic buida, d'alguna manera sento que ho estic, des de petita he tingut aquesta sensació, mai he encaixat socialment parlant, a part de que la meva autoestima es inexsistent , pel que fa a la meva seguretat, tampoc hi és on hi hauria d'estar. Es com si tots aquells factors que defineixen a una persona no hi fossin "dins meu". Ara, com tota adolescent, espero enamorarme, pero quan em comparo amb altres noies de la meva classe o de la meva edat..o amb la meva germana gran(que es guapissima) sento, encara que sigui superficial, que un noi no es fixaría en mi ni boig, contant la meva forma de ser que no fa mes que allunyarlos.
El que intento explicar es que em sento molt perduda, i realment desconec s'hi aquesta buidor es producte d'una imaginació exagerada o si el tema es seriós...
Un petó!
Espero la vostra resposta
InterPersonal

Hola ánonima!
Has de trobar la manera d'omplir aquesta sensació de buidor, i com ho fem? Doncs amb noves activitats, noves amistats, moments personals per tu fent coses que et facin estar tranquil·la i a gust amb tu mateixa. Comparar-se amb la resta fa que només ens fixem amb les coses que no tenim o amb aspectes que considerem millor en les altres persones que en nosaltres, i això és error que només ens porta més malestar i amplifica aquesta sensació! Per tant, dóna't temps per tu mateixa, salva't tu sola d'aquest buit construint coses que t'agradin i que t'aportin benestar, veuràs com a mesura que omples aquest buit, et sent més feliç i aleshores, tot va venint sol!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat