No se que fer
Soc una noia de 17 anys que estic fent 2n de batxiller. Des de que anava a 3rd'Eso les meues notes van canviar radicalment. Fins 2n d'Eso treia bones notes 9 i 10 i a partir de 3r les meues notes han baixat al 5. Quan anava a 3r d'Eso em van diagnosticar epilepcia, tenia ansietat i quan anava a 4t d'Eso el meu germá va morir, vaig passar per uns moments molt dificils en la meua vida i des d'aquest moment les meues notes van fer un canvi radical. Em passe molt de temps estudiant i després als examens trac 5. També em costa molt concentratme... que puc fer ? Com puc traure mes bones notes? Ajuda perfavor... Moltes gracies.
InterPersonal

Hola ASC❤!
Veiem que has passat per unes situacions força complicades en els darreres anys i que poden explicar el que t'està passant. Potser estaria bé que parlessis amb els teus pares i professors per trobar quines solucions hi ha per tal d'aconseguir que millori el teu rendiment. Segur que podem millorar coses! Analitza tu mateixa com estudies, si creus que t'organitzes bé, si l'espai de treball és l'adequat, etc. millorar tot això ens farà avançar una miqueta més.
Valoreu si t'aniria bé tenir algun professor particular o demanar ajuda professional per avaluar què està passant.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat