Estic Perduda no se que fer!!
Holaa!, No se que fer! ajudeu-me mira Aquest any unes nenes una que es la meva millor amiga i unaltre que era la meva amiga s'han barellat perque la meva millor amiga diu que es una falsa que no m'ajunti amb ella etc..Però esque cuan estic amb la meva amiga no veig que sigui falsa perque em cau moltbe i es super bona nena però esque clar noseque fer perque es la meva millor amiga li hauria de fer cas però despres la meva amiga dons em ve abbraçar i a dirma coses perque cuntinuem sen ''amigues'' però clar despres la meva millor amiga ho veu i dons em ve a dir anna vigila no vagis amb ella i clar despres l'altre nena em fa pena perque son moltes contra ella i buuuua puf noseque fer ajudeume potser no ho mireu pro sisplau es important!!:(
InterPersonal

Hola Anna!
Entenem com et sents, estàs el mig d'elles dues i és molt complicat posicionar-se. Fixa't que el conflicte que hi ha és entre elles, per tant són elles que si volen, poden intentar arreglar-lo o simplement no fer-ho (no podem caure bé a tothom ni tothom ens pot caure bé!). Tu ets lliure de ser amiga de qui vulguis i si totes dues t'aporten coses positives, això és fantàstic! Parla amb cada una d'elles i explica que per tu totes dues són importants i que no veus incompatible ser amiga de totes dues!
No oblidis que tu ets lliure de relacionar-te amb qui vulguis, i si totes dues et semblen maques i vols tenir-les com amigues, endavant!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat