Ens hem enfadat
Hola!
Tinc un problema. Una de les meves millors amigues i jo ens hem enfadat. Bé, el que va passar és que va fer una cosa que sap perfectament que no m'agrada que fagi, li vaig dir (amb una mica de mala llet, tot s'ha de dir) i ella em va contestar que no havia fet res de dolent, i que no era ningú per controlar la seva vida. Aixó em va afectar molt, perquè ho faig pel seu bé.
No vull perdre-la, però estic farta de ser jo la que sempre demana perdó. Què hauria de fer?
Gràcies!
InterPersonal

Hola Roldán!
Si tens ganes de solucionar les coses, el millor és que en parleu. En lloc de mirar qui fa el primer pas, "empasseu-vos" l'orgull i parleu-ne des del respecte.
Recorda que sempre podem veure coses que fan els nostres amics que no ens agraden i està bé advertir-los i donar-los el nostre consell i punt de vista, però qui té la decisió final de fer o no fer quelcom és cada un. Així que cada persona és responsable dels seus actes, i tu decideixes lliurement si ho acceptes o prefereixes prendre una mica de distància.
Esperem que pugueu resoldre aquest conflicte i que la vostra amistat torni a ser la que era!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat