Records del meu primer amor
Primer de tot si us plau no penjeu el meu nom a la consulta, Gràcies.
Fa uns vuit mesos, cap a l'estiu vaig conèixer a un noi maravellòs i erem "tal para cual", vam estar un mes aproximadament de "lio" i va ser tot molt emocionant i molt bonic però a la vegada tenia por i inseguretat per ser el meu primer amor per dir-ho d'alguna manera, a mi m'encantava i només tenia ulls per ell, però em sentia insegura per si els meus pares s'assabentaven ja que la meva germana ho sabia i els hi ho podia dir i potser a ells no els hi semblava gaire bé, ja que mai he tingut parella. Un matí parlant amb un amic vaig decidir acabar allò ja que creia que sería el millor. Però ara en aquets moments estic confosa perquè no se si la sensació que tinc es de que va ser el meu primer amor o de que encara segueixo enamorada i encara molt més!! Però segueixo amb la inseguritat de els meus pares i més... M'encantaria tornar amb ell però no estic gaire segura, l'olvido?
Moltes gràcies i espero que hem responeu lo avans possible estic molt confusa...
Petons adolescents :*
InterPersonal

Hola Ànonima!
Pensa que els teus pares també han estat adolescents, i també han viscut el seu primer amor! Tu decideixes que vols explicar-los, però si has confiat en la teva germana, pots dir-li que et guardi el "secret" perquè prefereixes que els teus pares s'assabentin per part teva.
La decisió de tornar amb ell o bé oblidar-lo, és teva i només teva. Per tant, si tens dubtes, no vulguis córrer i pren-te el temps que consideris per prendre la decisió més encertada. Recorda que tornar a estar junts és cosa de dos, per tant hauries de parlar-ho amb ell i veure en quin punt vau deixar la relació i com la torneu a engegar.
No deixis que les presses o les inseguretats et facin prendre una decisió equivocada. Dóna't temps i trobaràs la resposta!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat