que faiiiig??!!
hola! Tinc 13 anys i soc una noia amb molt de cul a qui no li agrada gens. Una noia em va dir que a l'institut deien que havia fet l'amor moltes vegades i per això tinc tant de cul. la veritat es que si que ho vaig fer... pero de petita amb el meu germà perque jo no sabia el que feia. Llavors vaig anant creixent i tenia el cul de nicki minaj... :( i no m'agradaaaa
sempre que vaig pel carrer els nois em diuen guapa o coses aixi i em fa una vergonyaa, fins i tot he arribat a pensar que em violarien i tot per carrer... bueno el cas es que quan m'ho van dir em vaig deprimir un munt i desde aquell dia no parlo amb el meu germa. volia saber si es cert aixo de que si fas l'amor moltes vegades tindras el cul enorme.
tambe he pensat que era mentida i que simplement estic gorda. peso 65kg!!!!! se que es multisiiiiiim pero he provat de tot, dietes exercisi fins he arribat a inentar ser anorixica pero en un mes estava ihual nomes habia baixat un o dos. la veritat esque no ho entenc.... que faiiiig???!!!
Carlota López Ballestar

Hola Jena, moltes gràcies per fer-nos la teva consulta.
Has de saber que no hi ha cap relació entre practicar el sexe i tenir cul. Cada persona té una predisposició genètica i una constitució diferent, i aquesta no la podem canviar. Per això pensem que és important que t’acaptis a tu mateixa tal i com ets i que no facis cas de les critiques i tonteries que diu la gent. 65Kg no són moltíssim, no t’obsessionis amb això. El que és important és seguir una alimentació equilibrada i fer esport 3 cops a la setmana a part del que feu al institut.
Pel que fa a l’alimentació és important que facis 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar a mig matí, dinar, berenar i sopar). Has de menjar de tot. Els hidrats de carboni (pasta, arròs, pa, cereals, etc.) és important menjar-los cada dia i a cada àpat. Les fruites i verdures: 5 cops al dia. Normalment la gent menja 3 racions de fruites i 2 de verdura. Perquè et sigui més senzill pots menjar una fruita per esmorzar, una per berenar i una altre al dinar o al sopar i la verdura al dinar i sopar. Pel que fa als lactis, n’has de menjar 4 racions al dia i les proteïnes s’han de menjar cada dia però variant el que menges. Et recomanem menjar màxim 4 ous a la setmana, 3 o 4 cops peix, 3 o 4 cops llegums i 1 cop a la setmana carn vermella. La resta pots combinar-ho amb altres proteïnes, com el pollastre, el conill, etc.
Esperem haver-te ajudat una mica.
Una abraçada
Carlota