hola! Tinc 13 anys i soc una noia amb molt de cul a qui no li agrada gens. Una noia em va dir que a l'institut deien que havia fet l'amor moltes vegades i per això tinc tant de cul. la veritat es que si que ho vaig fer... pero de petita amb el meu germà perque jo no sabia el que feia. Llavors vaig anant creixent i tenia el cul de nicki minaj... :( i no m'agradaaaa
sempre que vaig pel carrer els nois em diuen guapa o coses aixi i em fa una vergonyaa, fins i tot he arribat a pensar que em violarien i tot per carrer... bueno el cas es que quan m'ho van dir em vaig deprimir un munt i desde aquell dia no parlo amb el meu germa. volia saber si es cert aixo de que si fas l'amor moltes vegades tindras el cul enorme.
tambe he pensat que era mentida i que simplement estic gorda. peso 65kg!!!!! se que es multisiiiiiim pero he provat de tot, dietes exercisi fins he arribat a inentar ser anorixica pero en un mes estava ihual nomes habia baixat un o dos. la veritat esque no ho entenc.... que faiiiig???!!!
InterPersonal

Hola Jena!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs ja et ben dic que és mentida!!!!! Pots estar ben tranquil.la!!!
Pots fer esport i dieta sana i equil.librada per mantenir una línia sana però sempre dins del teu pes i això ho ha de dir un pediatra!!! Cuidar-se és positiu però valorar-se negativament i obsessionar-se porta molt patiment i infelicitat.
El teu pes no ha prendre tanta importància per valorar qui ets tu!! Tens un gran potencial dins i és hora que treballis per veure'l, veure les teves virtuts i qualitats!
Posar tanta importància al pes és treure's valor i tu vals molt més de si tens un cos o un altre.
Endavant!