necesito una pujada animica
(costa d'entendre)
Hola bueno la veritat es que no se que em passa desde principi d'any que estic més empanat i em fa ,molta ràbia, però en TOT. Jo quan era petit treia 10,9,9'5 .... i ara en canvi trec 7, 7'5, 8 com a molt i em desmotiva molt.
sobretot quan em començen" al final veuras te la fotras..." i em posa dels nervis a més soc molt vergonyos i em fa com " por explicar les meves coses", a mamare fins i tot no se com dir-li res osigui i em faig una ràbia.... que esque no puc amb mi de veritat. No se si es que vull ser qui no soc o soc qui no he de ser pero ultimament desde que vaig començar l'institut tinc l'autoestima bastant baixa.
A sobre molt nois em tracten de marica quan jo estic convençut que no,encara que tot aixó ve de quan era petit ja que m'agradava molt jugar a nines i disfressarme ,pero no se es com si notes que Catalunya no és el meu lloc (encara que soc independentista i del poble de tota la vida),però moltes vegades m'imagino d'anarmen a viure a l'altra punta del mon i començar de 0 conservant la familia i 2 o 3 amics. Però a la minima ja "plaf" ja em sento com una merda com que no tinc amics i a mes amb l'autoestima problematica i la vergonya es un boom de caos.
Mai als meus amics i amigues ens hem tingut la confiança de explicar-nos res etc, encara que ens portem molt bé i riem molt....
No se que fer..
I ara tothom em pregunta que vull ser i que vull ser DONS NO HO SÉ i al pas que vaig no ho sabre mai. Sempre desde allo edat per entendre en quina entonacio sem dirigien companys sobre mi que no valia res, jo recordo quan era petit de pasar-mo super bé amb les amigues pero desde aquell moment tot anava avall avall i més avall i ara ja no sé si he tocat fonodo o encara puc baixar més.
per aixó desde ara que ja ho he exlicat Casi tot (potser un altre dia consulto l'altre part) espero sempre anar amunt i pujar de tot)
GRÀCIES.
InterPersonal

Hola Miau!
Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Itnerpersonal.
Tot indica que pots estar passant per uns dies o època de canvis i per això et sents baix d'ànims i amb més dubtes.
Tu ets un noi autèntic perquè dius que saps dins teu el qeu vols. Prescindeix del que diuen els altres. I quan alguna cosa no la tinguis clara no la intentis resoldre com un problema matemàtic sinó com un misteri qeu aniràs desvelant a mesura que et passin coses i t'arribin experiències a la vida.
les respsotes arriben quan ah de ser!!
Envolta't de gent amb qui estiguis bé i als altres intenta obviar-los...fa mal sí que es posin amb tu! Però et sentiràs valent quand esprés del cop sents que et dius a tu mateix: jo puc!
disfruta del moment, del que va bé!! No esperis ser perfecte en tot! Si treus mensy notes també aprendras a valorar l'esforç i a ser flexible! Dóna't temsp i paciència! Tot es posarà a llco! Confia!!