No puc més
hola, primer de tot gràcies per respondrem
de finals de segon de primaria fins a principis de sise vaig patir assatgement, els mestres (com que m'ho feien només a l'hora de dinar) i no ho savien em ficaven amb la ''jefe'' del grupet que m'ho feien per fer treballs. I a sobre a casa meu, jo i els meus 2 8 els que em queden no ens podem veure mutuament, un a avia viu a casa meu al pis de sota i algun dia m'a enviat a la merda, i sempre li explica que sempre o faig jo malament a la meva mare.
no se com arreglar-lo. A la classe de l'institut hi ha un nen que em deia gorda, perque u estic, però no vull que m'ho diguin els altres i això encara u a empitjorat tot.
necesito ajuda perque la meva mare u sap tot però no hi fa res. no ser si demanar-li que em porti algun psicoleg a algu, siusplau doneu-me algun consell
InterPersonal

Hola nuria_2003!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs seria una bona solució fer teràpia. Evidentment com que ets menor els teus pares han de estar-hi d'acord. Els hi pots dir com et sents i que t'agradaria provar-ho. Digue'ls-hi que tens ganes de deixar de patir i aprendre de les experiències negatives.
De moment intenta valorar el que si que et va bé a la vida. perquè quan passem per una mala època borrem lo positiu i això és molt negatiu!!Busca les coses positives en tu i les qualitats!!
I sobretot pregunta't com vas ser capaç de posar fi a l'assatjament? aquí tens la respsota al teu patiment! Ets una valenta!!! Només t ho has de creure!
ELi Aulet