¿Que faig?
¡Hola! Tinc 16 anys i visc a Badalona, la veritat es que vaig tenir una infancia feliç, cosa que contrasta que durant l'ESO vaig patir bullying, crec que per això sóc una mica insegur. Deixant de banda això, des de petit sempre m'ha agradat ballar, cantar (tot i que cantar no és el meu fortjajajajaja) i interpretar, es port dir que la meva vida es un teatre continu(m'ho diuen molt els meus amicsjajajaja), sempre em presentava voluntari a ser el protagonista a les obres de l'escola. Tot i que m'agrada molt l'interpretació sempre he anat molt de la maneta dels meus pares i degut a això portu 6 anys jugant al bàsquet, m'agrada però no tant com el teatre. Doncs resulta que, ara, a batxillerat, una amiga vol que ens apuntem junts a teatre i m'agradaria molt; fa poc li ho vaig dir a mon pares i la respota explícita va ser: "eso es de maricones, además mejor estas en el baloncesto"; això em va deprimir molt perquè vaig descobrir fa poc que sóc bi... (i a sobre tinc novia...) ¿Que faig?
InterPersonal

Hola Lluitador!
Segurament els teus pares tenen una idea equivocada sobre el món del teatre! Per tant, potser els hi podries ensenyar diferents escoles on t'agradaria apuntar-te a fer teatre, podríeu anar junts i que us donessin informació sobre el centre, etc. D'aquesta manera veuran que al teatre hi ha de tot, igual que a tot arreu!
Parla amb ells amb tranquil·litat i explica'ls quines són les teves inquietuds! Recorda que tampoc seria incompatible que poguessis fer teatre i seguir amb el bàsquet.
Esperem que aconsegueixis seguir endavant amb el teu somni! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat