Estic massa enamorada!
Tinc un problema, fa tres anys vaig conèixer a un noi i em vaig enamorar en el primer moment . Despres vaig descubrir que es el meu veí i cada cap de setaman el veig perque soc amiga de la seva germana. No tenim gaire relació, sempre que parlem, parlem durant molta estona pero sempre començo jo. Cada dia penso en ell i ja no se que fer perque m'estic tornant boja !! La seva germana creu que potser li agrado pero jo crec que no. Alguna vegada he pensat de declararme pero sóc massa tímida. Necessito consells per aproparme més a ell i per saber si li agrado. Merci!!
InterPersonal

Hola Mireia!
Si volem que passi alguna cosa diferent, haurem de moure fitxa, no creus?
Com tens la sort de ser l'amiga de la seva germana, tens més fàcil l'accés a ell. Sabem que sovint la timidesa ens frena i no ens deixa fer allò que realment voldríem, però a vegades cal empassar-se aquesta vergonya i fer el pas. No tinguis por i interessa't per les seves coses, les seves aficions, etc.
Recorda que l'única manera que tenim per saber si li agradem a algú, és preguntant-li directament! Si tu no t'atreveixes, la teva amiga sempre pot donar-te un cop de mà!
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat