Discussions de parella continues
Hola, la meva parella i jo tenim xocs emocional. Estem molt bé junts, els dos tenim el nostre caràcter i manera de fer, la cual crec què és bo perquè hem de tenir el nostre manera de ser. El problema arriba quant ella i jo tenim enfrontaments per culpa de la nostra manera de ser. Mentre tenim una conversa els dos analitzem molt el que diem i en cuant hi ha alguna cosa extranya saltem. Llavors cadascún no vol rebaixar-se i som molt orgullosos fins el punt que ella quant esta enfadada no parla gaire i es tanca, això per mi es fatal, ja que no m'agrada el clima i que no m'expliqui les coses. Que puc fer perquè no tinguem aquests enfrontaments o disminuir-los?
InterPersonal

Hola Sergi!
Clar que és importat que cada un mantingui la seva manera de ser, però heu de trobar l'equilibri perquè la vostra relació flueixi. És important que si heu detectat que us passa això, en pugueu parlar en calma, no quan heu esclatat i esteu en plena discussió, sinó parlar-ne quan esteu bé (no amb la finalitat de discutir, sinó de millorar la vostra relació). Una bona comunicació és bàsica perquè una relació de parella funcioni i no es converteixi en una relació tòxica.
Parleu-ne i plantageu-vos, que aporta cada un de vosaltres al problema, i que podeu aportar cada un per solucionar-ho. Feu una llista i intenteu començar a fer les coses diferents. Si tots dos us esforceu, en parleu i col·laboreu, podeu construir una relació sòlida on tots dos us sentiu a gust sent com sou.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Sergi!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat