com puc passar pàgina...
Hola
Aquest estiu vaig sortir amb un noi que viu a 101km de mi i a causa d'això ho vam deixar. A mi amb segueix agradant però ara som amics. Jo el trobo molt a faltar i m'agradaria passar pàgina
Com ho puc fer? I
InterPersonal

Hola anonim!
Portar una relació a distància no és cosa fàcil... i si heu decidit que és millor no continuar és important que aprengueu a gestionar-ho per tal de no patir.
Potser us aniria bé una mica de distància, i no només física que això ja és evident que és així, sinó virtual, emocional i mental (
).
Deixa que el temps us ajudi a refredar els vostres sentiments per començar a construir una relació d'amistat. Intenta distreure't, sortir amb les teves amigues, i viure també del que tens aquí a prop teu! Veuràs com de mica en mica aconseguiràs passar pàgina i recordar la vostra relació sense que això et faci patir.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat