Trencar el gel!!!!!!! ASFSSFDFDFDFFSFSFS (sóc joooooo)
Bon dia! Fa un temps que m'agrada un noi del meu poble d'un any més, no anem al mateix insti i no parlem, aquest és el problema! Sap que exiteixo, però sóc molt vergonyosa i no m'atreveixo a dir-li un hola o un, què tal? Els quals portarien a un silenci molt incòmode que no m'interessa, com puc trencar el gel amb ell? I si ho saconsegueixo de quims temes podrim parlar?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola basketlover!
Sabem que no és fàcil trencar el gel, però està en les teves mans. Fixa't com flueixen les converses quan parles amb algú que no coneixes massa, però no t'agrada. Oi que no costa tant i normalment la conversa flueix amb normalitat? És normal que davant de la persona que ens agrada això no sigui tan fàcil, però si estem tan pendents de què dir, com dir-ho, quan dir-ho, etc. és probable que ens quedem paralitzades...
Per tant, tranquil·litat i deixa que la conversa vagi evolucionant de forma natural. "Hola, com estàs? Estàs estudiant? Què vols estudiar més endavant? Què fas en el teu temps lliure? Quina música t'agrada? Fas algun esport?....". Pensa que l'objectiu principal i de moment és que us comenceu a conèixer!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat