m'he enamorat d'un noi 4 anys mes gran que jo
Fa 3 dies que li vaig dir a la meva millor amiga el noi que m'agradava. Ella va parla amb ell i ell li va dir que això volia que li digués jo, però soc molt tímida. L'un demà el vaig obrir jo, però no vaig aclarir res. Ara fa dos dies que no parlo amb ell, sobre aquest tema, però es que mes impossible obrir-lo i parla amb ell, em fico molt nerviosa i tardo com a 3 hores per contestar-lo. El vull obrir i parla amb ell d'aquest tema, no se ni com dir-li el que sento per ell...
Com podria parlar-ne amb ell de tot això?
InterPersonal

Hola Pifa11!
Entenem que no sigui fàcil per a tu, sovint ens costa expressar allò que sentim per una altra persona, sigui perquè som tímides i/o perquè ens fa por quina serà la seva reacció.
Com saps, sempre que decidim declarar-nos a algú correm aquest risc de no ser correspostos, però si mai ens atrevim a fer el pas, podem quedar-nos amb el dubte de què és el que hauria pogut passar.
Parlar de sentiments a través de les xarxes socials, pot facilitar-nos les coses en un primer moment, ja que escrivim i només cal prémer un botó per enviar el missatge, però com saps, quan ho fem així no sabem com llegirà l'altre el missatge, com l'interpretarà, quina cara posarà, etc. Per tant, potser és millor que aquestes converses es tinguin a la cara (sabem que fa molta vergonya), ja que d'aquesta manera podem aclarir els nostres sentiments, podem preguntar i veure la reacció de l'altra persona! Així doncs, aprofita les xarxes per proposar-li de quedar un dia i a partir d'aquí està en les teves mans si vols dir-li o prefereixes esperar!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat