estic enamorat d'una nena mès petita
Hola adolescents, sóc un noi de 15 anys i el problema que tinc és que estic anamorat d'una noia de 12 anys i no sé que Fer perque en aquesta edat és nota Molt a els anys i tampoc sé que pensessin a els meus amics. Amb aquesta nena ens parlem i sap que l'estimo però vol que siguem amics, però a mi s'em fa una miqueta estrany veura-la i no dir-li res.
Demano la opinio per haveure que puc fer perquè estic enamorat però és petita.
InterPersonal

Hola anònim!
Més que la diferència d'edat, és important que en primer lloc respectem el que ella vol de moment, i és que sigueu amics. Fixa't que potser ella ara està en un moment de la seva vida on encara no es planteja tenir nòvio i ho hem de respectar i acceptar, però això no vol dir que amb el pas dels anys aquesta diferència que potser ara per tu és més evident deixi de notar-se.
Recorda que és important que no et deixis influenciar pels comentaris dels teus amics, si tu estàs enamorat, això ningú pot qüestionar-t'ho!
De moment, gaudeix de la vostra amistat i deixa que el temps i les circumstàncies us ajudin a anar definint la vostra relació!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat