estic escapant de mi mateixa?
Hola,
Crec que estic escapant de mi mateixa.
Jo sempre he portat una vida molt tranquila amb les meves quatre amigues de l'escola i les altres quatre de l'esplai. Quan anava a la primària tenia una "amiga" amb qui passava tot el dia i que durant la meitat del dia ens barallavem i l'altre meitat feiem veure que no passava res. Quan vaig arribar a la ESO vaig coneixer molta gent i dintre d'aquesta vaig formar part del meu grup d'amigues el qual també hi formava part la meva "amiga" de la primària. Han passat dos o tres anys i a 3er-4rt d'ESO he acabat de definir les meves amigues de veritat. El cas és que ara conec molta més gent que quan anava a la primària i a la vegada noto que quan tinc un problema amb algú o amb mi segueixo escapant d'ell, jo realment em sento super bé amb les meves amigues (siguin d'on siguin) però cada cop més noto la seva presència per com em molesten i no per com em diverteixo ells/es.
Fa uns mesos que he marxat d'intercanvi a USA i realment m'ho estic passant molt be aprenent coses d'altres llocs del mon i coneixent gent nova (que no voldria abandonar mai) i a la vegada estic constantment raonantme si estic aquí per aprendre i divertir-me o realment estic escapant-me de la meva vida i de mi mateixa. Sé que hauré de tornar a casa i al només tenir 16 anys no puc quedar-me perquè no puc decidir encara per mi mateixa i nosé si tinc ganes de quedar-me per lo be que m'ho passo o per abandonar una vida i "començar" un altra: per escapar-me de mi mateixa.
InterPersonal

Hola Mtaa!
Fixa't que sovint ens preocupem per coses que encara no ens podem ocupar, i ens oblidem viure i gaudir el present, el dia a dia!
Intenta centrar-te en l'aquí i l'ara, gaudir d'aquesta experiència meravellosa d'intercanvi als USA, i comença a fer un exercici a la teva vida: si veus que t'escapes dels problemes, no et permetis fer-ho. Quan aparegui un conflicte, analitza què està passant, amb qui i que pots fer tu per solucionar-ho. Fent això no tindràs aquesta sensació que estàs escapant de tu mateixa! Si ho necessites escriu les teves reflexions a una llibreta!
Pren-te aquests mesos que estàs fora per trobar-te a tu mateixa! Segur que ho aconsegueixes!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat