URGENT!!!!
Hola
He parlat amb la meva mare i el meu pare i amb la meva cosina i man dit que tinc ansietat.
Jo porto un dies que menjava molt i el dijous em va fer mal el pit.
La meva cosina ma dit que agafi una bossa i respiri però ho faig i m'angoixo perquè noto que em costa mes respirar i amb poso molt nerviosa.
I no si aixo es de la ansietat però hi han vegades que m'entren moltes ganes de plorar.
Que es ? que puc fer?
AJUDA SIUSPLAU HO ESTIC PASSANT MOLT MALAMENT
GRACIES
InterPersonal

Hola Oxana!
Està molt bé que hagis pogut explicar als teus pares i a la teva cosina el que t'està passant!
No sabem si últimament estàs més nerviosa de l'habitual, estressada, etc., però si és així, és probable que el teu cos t'estigui donant senyals i aquests senyals siguin en forma d'ansietat. Pensa que l'ansietat és un procés natural que s'activa davant situacions que per nosaltres són amenaçants. Quan estem passant per una època estressant pot ser que aquesta s'activi en moments que no esperem.
Per gestionar aquesta ansietat podries començar a practicar algun esport que t'agradi, fer esport va molt bé! T'ajudarà a desestressar-te i a disminuir l'ansietat. També pots aprendre alguna tècnica de relaxació i començar a posar en pràctica la respiració diafragmàtica en els moments que aquesta ansietat aparegui!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat