Depre per tot...
Hola!
Fa temps que em passa que em poso trista per tot... No tinc ganes de fer res i tot em
senta malament! Estic molt amoinada perque penso que poster tinc depressió...
La gent a qui lo he explicat diu que es l'edat... Que creieu vosaltres?
Graciesssssss petons adolescents!
InterPersonal

Hola luuuuhm!
Sempre us recomanem que no ens autodiagnòstiquem, ja que les úniques persones que poden fer aquest diagnòstic de depressió són els metges i/o psicòlegs després d'una avaluació acurada de cada cas.
Com saps a l'adolescència són molt freqüents els canvis d'humor, podríem dir que és com una "muntanya russa" d'emocions on podem passar de l'alegria a la tristesa amb poc temps i amb gran intensitat. Per tant, podríem dir que forma part d'aquesta etapa de la vida!
Això no vol dir que la depressió no pugui existir a l'adolescència, però és important ser prudent i saber demanar ajuda quan veiem que el nostre estat d'ànim no millora. Per tant, si veus que aquest estat d'ànim es manté en el temps, parla-ho amb algun adult de confiança (els teus pares, algun professor o el psicòleg de l'escola), deixa que et donin un cop de mà per poder estar millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat