Sóc noia, alguns cops em sento noi?
Hola,
sóc una nena de 13 anys i hi ha molts cops que em sento rara (no es per la regla), sino es que em sento com un noi i esque no se perquè. Jo e "crescut" sent nena però ara començo a notar coses rares en el meu cos i cervell que es com si jo no ages estat destinada al cos que em toca. Hi ha molts cops que peno que ages passat si fos noi? i esque em sento mitat noia meitat no i no se perquè es.
no se si hi ha alguna cosa rara en el meu cos o esque estic creixen i em passen coses com aquestes.(?)
Gracies a tots :) :|
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Durant l'adolescència ens comencem a qüestionar molts aspectes de la nostra vida, i per tant, també el nostre cos. És natural que dubtem, que ens preguntem i que imaginem com seria una altra realitat. Per això no t'has de preocupar. Observa't i intenta esbrinar quin grau de satisfacció sents amb el teu cos. Si continues amb els dubtes, si sents que no t'agrades, que no estàs a gust o que no t'identifiques amb el teu cos, serà qüestió de buscar ajuda professional més dirigida. Per exemple a:
Una abraçada,
Laia Sala
www.consultajove.cat