ajudaaaa no see k feer (Set Fire To The Rain)
Hola! Per començar, dir que he posat al títol "Set Fire To The Rain" per recordar-me després xD
M'agradaria que m'ajudessiu ja que tinc un problema...
Només faig esport 2 dies a la setmana (a l'insti) i m'agradaria fer-ne més ja que estic una mica gorda. (La dieta equilibrada la porto més o menys bé)
El problema està en que no vull apuntar-me a cap extraescolar, tant sigui natació, com atletisme, com ball... etc
I la raó per la qual no em vull apuntar a cap, és perquè sóc molt tímida i doncs si m'apuntés a una extraescolar d'aquestes per intentar fer més esport, el que acabaria passant, és que em desapuntaria perquè com sóc molt tímida, no m'atreveria a relacionar-me amb ningú, i al sentir-me tant forever alone, acabaria deixant-ho.
Jo vull fer més esport en extraescolars i tal, perquè sortir jo a còrrer sola como que no. Però el problema és aquest.
No sé que fer per deixar de ser tant tímida i intentar obrir-me als demés, per així fer amistats i passar-m'ho millor a les extraescolars...
Gràcies per l'ajuda :)
Laura.
InterPersonal

Hola Laureta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs aquí sembla que has de prendre una decisió:
- Mantenir l'activitat física que fas ara i no apuntar-te a cap extraescolar.
- Decidir buscar una extraescolar que t'agradi i intentar fer front a la timidesa.
Tu mateixa has de decidir què pesa més. Sabem que és difícil, però qualsevol canvi implica un esforç. Recorda que la vergonya és una emoció que es redueix a mesura que anem realitzant l'acció. Per tant, si finalment decideixes apuntar-te a una activitat, passaràs vergonya els primers dies, però mica en mica aniràs agafant confiança i et sentiràs millor. A vegades és una qüestió d'actitud ;)
Una abraçada,
Laia Sala
www.consultajove.cat