Ancsietat!!! URGENT
Hola
Fa uns dies que estic molt estesada, i fa poc que vaig començar a mangar molt i tinc por de estar grassa.
Ahir estava al pati i al pit em va fer com punxades , que vol dir la punxades?
AJUDA SIUSPLAU!!! NO HO ESTIC PASSANT BE
Carlota López Ballestar

Bona tarda Oxana,
Volem agrair-te que t’hagis posat en contacte amb nosaltres per explicar-nos el que t’està passant. En el teu escrit ho expliques molt bé, tens ansietat perquè fa dies que vas molt estressada i això està fent que mengis més del que menges habitualment i que en certs moments notis punxades al pit.
Tant les punxades com el menjar a més són a causa d’aquesta ansietat. El que és molt important és que pensis que està provocant aquesta ansietat. Així et serà més fàcil buscar una solució i frenar això.
Estigués tranquil·la pel que fa al pes. Perquè uns dies hagis menjat una mica més no passa absolutament res. El que és important és que poc a poc trobis altres maneres per calmar la teva ansietat que no siguin el menjar, com per exemple quedar amb un amiga per parlar, anar al cine, veure una pel·lícula, llegir, fer esport… o a vegades fins i tot, parar posar-te en un lloc còmode en el que et sentís tranquil·la i escriguis que et passa i com et sents.
Molts cops l’ansietat apareix perquè fem això, perquè parem i ens posem a pensar que ens passa.
Segur que si fas això veuràs que t’està posant ansiosa i trobaràs la manera de solucionar-ho.
Una abraçada. Esperem haver-te ajudat una mica.
Carlota