No se que sent ell per a mi...
Holaaaa fa molt de temps que tinc dubtes amb un noi de la meva classe, veuràs jo sóc nova en aquesta escola i el conec de fa poc però m'he pillat d'ell i molt. El cas es que crec que a ell tambe li agrado encara que no estic del tot segura perque de vegades sento que li interesso de veritat perque fa moltes bromes quan estic amb ell perque jo rigui i tambe es posa nervios i tens quan esta al meu costat i a la classe em llença moltes mirades. Però hi ha dies que penso tot el contrari, que m'odia i que no l'interreso en absolut i que ho fa per lligar i prou el sento molt distant,a mes quan estic amb les meves amigues ve a parlar amb totes menys amb mi... Jo no se que fer,no sap que em moro de gelos?,l'estimo i molt!!! No he tingut mai novio a la meva vida i vull saber el que se sent estic molt confosa.... Que creus que sent ell per a mi?? Tambe he de dir que soc una mica timida, no molt pero em costa fer el primer pas... Ajuda si hos plau. Un petooo.
Elena Crespi

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per la confiança!
Pel que em dius... sembla que ell et doni senyals conradictòries... uns dies està per tu i es posa nervisó i d'altres dies parla amb d'altres... però això és completament normal. NO sé si et trobes que tu tens dies en que estàs més simpàtica i relaxada amb ell i d'altres que estàs una mica més nerviosa i distant...
Per tant, perl que fa no podem deduir el que sent ja que els sentiments són complicats. Sé que ara deu semblar que el temps passa lentament fins a saber com acabarà tot però has de deixar que el temps passi i tu vagis observant què fa i què deixa de fer... si s'acosta a tu o s'allunya...
I si un dia t'atreveixes... potser pots parlar amb ell més directament... només així sabràs què sent...
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres