Nose que dir-li. Sí o no ?
Hola! em dic Paula tinc 13 anys i m'agrada un noi que d’aquí a un mes compleix 17 anys, porto uns mesos parlant amb ell per WhatsApp i sempre em diu que li agrada el meu físic i el meu interior i que m’estima molt. Anem al mateix institut però mai em parlat cara a cara ni tan sols ens em dit Hola. Fa uns dies em va dir que li agradaria tenir alguna cosa amb mi i estic pensant que pot ser em demana sortir. Ell és molt bo, afectuós, es preocupa per mi ... el problema és que mai em parlat cara a cara, sóc molt tímida, i se que si quedem algun dia em posaré tant nerviosa que no sabré que dir, els meus pares no saben que parlo amb ell i estic nerviosa a demes el que també em fa dubtar és que no ens podríem veure casi res, perquè estic molt ocupada només ens veuríem els migdies i també encara els meus pares no em deixen quedar molt i tampoc saben que existeix. Les meves millors amigues em diuen que faci el que jo senti però això no em serveix perquè no se que fer!! Estic feta un embolic ajudeu-me !! Que li dic sí o no ?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
I si comenceu amb saludar-vos cara a cara? Potser pels passadissos, o abans d'entrar a l'institut és un bon moment per dir-vos un "bon dia", així trencareu una mica el gel i no estaràs tan nerviosa.
Si no tens clar què vols amb ell, no passa res, sigues sincera amb tu mateixa i ves observant si t'agrada o no. Ves pas a pas, no t'avancis tant en veure si acabareu sortint, comença en mantenir una conversa cara a cara i llavors ja veurem cap a on evoluciona, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat