No sé si sóc lesbiana o bisexual
Hola! bona nit, tardes, dies, matins!
Tinc 16 anys, fa aproximadament 2 anys vaig començar una relació amb una noia però vam tenir problemes.
Jo vaig acabar patint molt amb ella, fins que un dia vaig agafar valor i vaig trencar amb ella quan encara la volia.
La cosa és que era la meva primera relació amorosa i la meva primera relació amb una noia. Des que ho vam deixar vaig pensar en la meva orientació sexual però no tinc gens clar, m'he besat amb nois però no em a agradat cap per tenir una relació llarga i plena de papallones, m'acabo avorrint o no em sembla interessant, amb una noia va mes alla de l'acte sexual, em donen ganes de sortir amb ella. Molts nois m'arriben a agradar sexual ment i noies també però no tinc clar que em passa, fa molt que no m'agrada un noi i estic començant a dubtar. No m'importa ser lesbiana o bisexual o heterosexual només són etiquetes però no em sento a gust si no se que vull realment. Són hormones? ¿O només m'agraden les noies? Ajuda! :c
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Tu mateixa ho dius, només són etiquetes, però les necessitem per identificar-nos i poder estar a gust amb nosaltres mateixos. El problema és que per poder-nos etiquetar, primer hem de posar-ho en joc. És a dir, deixar la porta oberta a enamorar-nos de qui sigui i, quan vegis si aquestes persones són majoritàriament dones, majoritàriament homes o et trobes que el sexe no és important, llavors tindràs prou elements per etiquetar-te. Utilitza l'etiqueta amb la que et sentis més còmode i recorda que només és això, una etiqueta, una manera de classificar-nos i que sempre podem redefinir-la, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat