Distància.
Bé, fa temps un amic em va presentar a un noi. És molt guapo, simpàtic i carinyós. Vàrem començar tontejant per whatsapp, i fa cosa d'una setmana que m'ha demanat sortir. Jo he acceptat, perquè m'agrada i molt. Fins aquí tot bé, ara el problema que hi ha es la distància, ell és de Girona i jo de Barcelona. Ell quasi mai pot baixar a bcn, i jo si pujo a Girona es 1, com a màxim 2 vegades a l'any. No sé que fer. La distància pot influir a la nostra relació? Com puc fer per poder pujar més cops a Girona? (els meus pares no ho saben que estic sortint amb ell) He fet bé en acceptar?
Elena Crespi

Hola Cristti14... no sé si el número 14 és l'edat que tens... però dedueixo que deus tenir més o menys aquesta edat.
És important que si vols anar a Girona ho diguis als teus pares ja que és important que algú sàpiga on estàs en tot moment.
Has fet bé d'acceptar si els teus sentiments et deien això. Per acceptar sortir amb algú has de sentir quelcom per ell, independentment de la distància...
Però actualment us trobeu que com que sou joves, us és complicat veure-us... haureu d'anar aprenent a relacionar-vos des de la distància i haureu de valorar si l'amor s'enforteix o no.
Ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres