¿?¿?
Hola!! Soc una noia, i em considero simpàtica i bona persona, i si tinc amigues però lluny d'on visc.
Visc a un poble molt petit i n'hi han grups d'amics, i jo he estat a dos (els unics que tenen la meva edat mes o menys) , no se per què, pero no encaixo a cap grup. Tinc una amiga al meu poble, pero ella només queda amb mi cuant no vol estar amb el seu grup d'amics, o això pense jo. Què puc fer?
InterPersonal

Hola Marili!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Anem a veure com ho solucionem!! Segur que hi ha moltes coses que no has provat!! Se te n'acut alguna?? Si et passa pel cap alguna nova idea, encara que et sembli una bogeria, intenta veure com la pots ortar a terme. Aixi fent exeriments trobaras més solucions.
També et diria que aquesta situació s'acabarà!Tot passa i tot es soluciona!!
Intenta trobar les etites coses amb les que si coincidiu amb el gru del oble, erquè t'anirà bé poder sumar gent a la vida, més que restar-la o substituir-los!
Aunta't a noves activitats, aixi veus gent diferent i amb diferents valors! Disfruta del que tinguila gent! Descobreix les seves virtuts!! De qui menys t'ho eseres ots arendre alguna cosa molt esecial! La senzillesa és el que importa! ; )
Endavant
Eli Aulet