PRIMER AMOR???!!!!!
Hola, sóc una noia de 14 anys. El cas és que em sembla que m'he enamorat per primera vegada i a sobre del meu millor amic, no sé com dirli perquè em fa molta vergonya i encara més si es tracta d'ell. AJUDEU-ME SI US PLAU!!!!
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que et pugui passar! Ara ja el coneixes molt i saps si t'agrada. Es clar que tmabé entenc que hagis pensat que si ell no sent el amteix serà estrany...però no passsa res catastròfic. Si ell es queda parat o no sent el mateix, potser en podeu parlar molt bé o, com a molt , potser passeu uns dies més distanciats...però si teniu bona amistat, un cop pait, sereu amics altra vegada si ho cuideu.
I si ell sent el mateix? No ho sabem , li hauràs de preguntar.
Diga-li amb tranquil.litat, expressa el que sents. És positiu! Llavors hauràs de pensar amb les conseqüències si no surtís bé, però ets capaç d'afrontar-les!!! i si hi surt de bé?; )
Endavant
Eli AUlet