Ajuda Siusplau!!!!!!!!
Hola, fa cosa de una o dos semanes a l'hora del pati em vaig fixar en un noi realment guapo i amb un aire una mica entre xulo i tímid, algo impossible de explicar, i no ser com acostarmi ja que sóc molt vergonyosa, mitjançant amigues em van donant informació seva però crec que si no faig alguna potser anirà amb una altra o qualsevol cosa. Necesitó ajuda, com acostarmi moltissimes graaacies
InterPersonal

Hola FeelMoment!
Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que tinguis certa vergonya...És ben natural en aquestes situacions! Tots en tenim. El tema és el que dius, que tot i la vergonya has de fer alguna cosa!!
Anem a veure. Jo et diria que pots començar saludant-lo, somrient...Veient si coincidiu en algun moment per intercanviar algunes paraules: algun tema que surti o un què tal...etc.
També és cert que l'has de conèixer una mica més abans d'enamorar-te, eprquè tens poca informació d'ell. A més, la info és millor que te la doni ell directament, sinó semrpe hi ha malentesos. SI no el coneixes per molta info que tinguis no sabràs si la seva manera d'expressar-se, de fer, el que et diu, t'ajuda a sentir que t'agrada.
Endavant
Eli Aulet