necesito saber que fer..... com resolc la situació? :)
hola bones,
primer de tot, felicitar-vos per apuesta página que es genial !! :)
bueno, en fi, al que vague, resulta que fa bastante temps vaig coneixer un noi, sempre hem tingut bona química ja que compartim hobby, fa quëstió de dues setmanes, va quedar i ja no el vaig vuele de la mateixa forma que siempre, i a ell li va passar el matéis. Va deixar de veure'm com un nena i vaig començar a agradar-li. Fins aquí tot perfecte oi? doncs bueno, l' únic problema es que ell té 27 anys i jo en tinc 16..... ja sé que es bastanta diferència, però , ens estimem de veritat. Tenim una mica de por pel que pensin els nostres pares i el que la gent pensi. Ell té por de que quan els meus pares ho sàpiguen, hem prohibeixin veure'l .... i encara si els meus pares fossin una mica "liberals"... ara no sabem què fer, a ambdòs ens agradaria intentar-ho però... es dificil.
Magradaria que em poguessis congelar el que tu creguis de apuesta situació i com la veus, i m'agradaria saber quina manera seria menys violenta per els meus pares....
Moltísimes gràcies :)
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi Aulet. sicòloga d'Interpersonal.
Doncs si que la diferència d'edat és una mica important, però més que els anys el que farà que funcioni la vostra relació serà el com la feu funcioanr. Si parleu, si negocieu l'espai de cadascú i elq ue voleu compartir, si teniu en compte les necessitats i deures de cadascú en aquesta situaicó...És a dir, coses que heu de conèixer de l'altre i decidir entre els dos.
A partir d'aquí, de disfrutar de la relació, de veure com connecteu i com evoluciona, llavors, potser serà el moment de dir-ho als pares. Primer pas a pas , mireu com va.
Després tindreu més confiança i et serà més fàicl dir-ho als pares i potser...ja hauràs fet els 17.
Les diferències d'edats s'han de saber fer encaixar, hi ha parelles que ho resolen i altres que al final se separen, però això depèn del funcionament de cada parella! Mai se sap per endavant!
Sort!
Eli Aulet