No vull ferir la meva amiga! :(
Hola!
Sóc un noi gai. Fa poc que ho sóc i no ho sap gairebé ningú, inclosa la meva millor amiga. És de les millors persones que he conegut mai, i confio en ella plenament, però crec que està enamorada de mi, i per això no li he explicat encara que sóc homosexual.
No sé com explicar-li sense que s'enfadi amb mi i deixem de ser amics, perquè me l'estimo molt.
Què puc fer?
InterPersonal

Hola nico.di.angelo!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Entenc que et costi donar el pas. A poc a poc i començant epr els eprsones de més confiança et sentiras preparat.
Està bé qeu escullis ala teva amiga. Entenc la teva por a que s'enfadi, eprò si realment sou amcis no s'enfadarà. Potser la seva primera reacció serà una mica de quedar confusa o sorpresa, però desp´res en podreu parlar tranquil.lament. O potser ets tu el qeu es sorprèn positivament de la seva reacció.
Diga-li elq eu sents, que tu hi confies molt i te l'estimes molt! I que epr això l has escollit per dir-li.
No pots controlar la seva reacció però si ho sents important t'anirà bé comunicar-li
Endavant!
ELi Aulet