Em fan "bullying" a casa
Hola
Tinc una consulta molt urgent : normalment a les persones que les insulten es a l'institut o fora de casa, en el meu cas es del reves . HI han vegades que la meva mare s'enfada per tonteries i comença a fotrem la bronca en plan :
- Mira como hiciste esto que en realidad tu no sabes hacer nada , hay yo no se como es que tu saliste hija mia. Mira mejor vete antes de que te de una galleta vete.
Saps i clar jo amb això com puc lidar, perquè és pràcticament cada dia una cosa diferent que si sóc una idiota, una bruta, que no se fer res bé. I a sobre els meus pares són catòlics i molt homofòbics i jo heterosexual no em sento i clar un dels meus millors amics sap tot això i em diu va tia diga-li i jo em plan: que vols que en foti una ostia i que em deixi la cara desformada pos no i la veritat és que ja no aguanto més .
Tens algun consell?
InterPersonal

Hola britanny!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que et faci sentir malament rebre aquests insults. Potser toca marcar un límit a la mare i com una adulta dir-li que no vols qeu et tracti així.
De totes maneres, també hauràs de pensar si tu tens alguna responsabilitat en qeu et digui aquestes coses. per exemple, tu també insultes? crides i discuteixes? si és aixi les dues heu de canviar la comunicaicó i ha de començar una . Si també et toca cedir começa tu i diga-li que no vols seguir comunicant-vos tal com ho feu.
Potser pel tema de dir-li el que sents sobre lat eva orientació sexual pots esperar a que es calmi una mica la situaicó. Demana ajuda i assessora't de com fer-ho quan ho tinguis clar. Parla amb algun adult de confiança si ho necessites. Vés experimentant situacions i vivint-ne de manera que vagis veient cap on t'orientes si encara no ho tens clar. Les respostes les trobem vivint més que pensant!
Endavant
Eli Aulet