massa sincera????
hola!!!! us faig apuesta consulta perque em te una mica capficada. tenim un grup d-amigues en el qual jo soc la mes sincera, quan no em sembla be algo ho dic i sempre acabo perdent ja que soc la que mes ho dic a la cara les hi agradi o no. les altres el 80 per cent dels cops opinen el mateix que jo pero no ho diuen. he intentat callar-me les coses pero esque no puc. Ja les hi he dit molts copa pero pasen. i alguns cops son falsas entre elles i em fa molta rabia perque fan com si res i com si fossin molt amigues.
InterPersonal

Hola Mariia!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòoga d'Interpersonal.
DOncs tenir la capacitat de dir els coses és positiu i important, de totes maneres també és cert que llavors has d'acceptar els conseqüències. Motls cops quan dius les coses la gent s'enfada i altra gent no et recolza, perquè no se senten tan capaces. Per tant, et queda a tu assumir les conseqüències. Aixi que, busca maneres d'assumir els conseqüències o maneres de ser més suau. També et pot ajudar decidir què suportes i ho calles i què no suportes i ho dius.
També hi ha maneres de comunicar que et poden ajudar. Sigues positiva, parla des de la calma , entrena com dir el missatge perquè l'altra no se senti atacat, pensa com et sentiries si t'ho diguéssin a tu...etc.
Endavant!
Eli AUlet www.interpersonal.cat