Dubte Internacional
Bones,
Tinc novia des de fa 7 mesos, però últimament ja no m'agrada tant com abans.... I potser tinc la intenció de tallar amb ella; tot i que encara vull salvar la relació
Però la qüestió no es aquesta en concret. El que passa és que vaig d'intercanvi a Àustria, i allà vaig conèixer una noia que m'atrau molt. Parlem molt, fem skypes, i també crec que li atracic, ja que de vegades deixa anar indirectes. I cada cop més crec que m'estic enamorant... D'aquí dos mesos jo aniré allà a casa seva, i al juliol ella a casa meva.
Què faaaig???? Aposta per la meva relació actual??? cosa que no em fa molta il·lusió comparat amb lo altre... tot i que em faria molta pena si tallo... O aposto per l'amor que crec que és més potent que l'actual??
Quèee faaaig?????? Si us plau ajuda...
InterPersonal

Hola Joan!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs si vols salvar la relació doncs t'hauras de centrar en fer plans i gests per a disfrutar-la. Potser no et quedarà temps per tontejar amb l'altra noia.
Una relació s'ha de cuidar, valora si val la pena abandonar al relació epr l'altra noia. Estàs segur de que t'agrada o només és un flechazo? Pren-te un temps per anar coneixent a l'altra també...Però amb data límit i hauràs de rpendre una decisió eprquè sinó la nòvia actual no se sentirà cuidada i començaras a tenir discussions que et faran pensar que la relació no funciona, i simplement serà que no l'esteu o estàs cuidant com cal.
Endavant!
Eli Aulet