M'agrada, el trobo a faltar...
Hola, tinc 14 anys i estic una mica confosa. Vaig estar sortint amb un nen dos mesos, portava temps penjada d'ell pero quan vam començar a sortir ja no era el mateix, no em parlava com avans, crec que tenia vergonya o alguna cosa... pero avans de que comencessim a sortir era diferent, parlavem cada dia dia i nit i m'explicava el que feia o deixava de fer, el que es volia comprar, tot. Des de que vam començar a sortir que ja no m'explica res ja i esta un xic mes borde amb mi, inclus havent tallat continua així, pero ens portem superbe, es el meu millor amic. El cas es que no estic segura de si m'agrada del tot, pero quan penso en quan sortiem m'entra nostalgia... Pot ser que m'agradi pero no vulgui sortir amb ell?
InterPersonal

Hola Pinyabartrapayne!
Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Pel qeu dius sembla qeu quan vàreu estar junts va ser un xic difícil fer que la relació fluïs. A vegades passa que primer comquistem amb moltes ganes, però llavors aconseguim el qeu voliem i no sabem com fer-ho, perquè ens hem d'entrenar. Llavors hi ha gent qeu decideix entrenar-se i gent que veu que no està rpeparat i es fa enrera.
Ell va decidir fer-se enrera...Entenc que sigui difícil a vegades recordar quan estaveu junts, però pel que dius no et vas sentir gaire ben cuidada. Potser a aquest noi li falta temps epr tenir una relació. Segur que t'aprecia molt si ara sou amics!
Però sií, pot ser que t'agradi però que consideris que si no et sents prou còmode degut a que us costa fer funciona la relació, no vulguis sortir amb ell! És una bona decisió! Perquè una relació funcioni els dos han d'estar convençuts i saber que s'ha de posar esforç i valentia perquè flueixi!
Segueix!
Eli Aulet